טורבואים

טורבו / טורבואים מורכב משני חלקים טורבינה והמדחס, המחוברים בציר. מדובר על מוצר אשר משפר בצורה ניכרת את הביצועים של הרכב. ישנם סוגים של טורבואים ולכן חשוב ביותר להכיר את הסוגים השונים. כדאי לרכוש טורבו במקום אמין ומקצועי- כל הפרטים בכתבה לפניכם.

כיצד פועל מנוע טורבו?

בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר רכבים הכוללים דגמי טורבו .מדובר בכלי רכב אשר מאפשרים לחסוך בדלק בצורה משמעותית ביותר בהשוואה לרכבים אחרים וכוללים מספר יתרונות משמעותיים כמו יכולת האצה גדולה יותר, מנוע חזק ושקט. מנוע טורבו מנצל את הגז אשר נפלט במסגרת שריפת הדלק ליצירת אנרגיה נוספת. המנגנון פועל באמצעות חלקים שונים הכוללים טורבינה ומדחס אשר שואבים את הגז אשר נפלט וכך מעשירים את תערובת השריפה של האוויר אשר בא במגע עם הדלק.

הכירו את שני סוגי טורבואים לרכב

טורבו מורכב משני חלקים טורבינה והמדחס, המחוברים בציר. מדובר על מוצר אשר משפר בצורה ניכרת את הביצועים של הרכב. ישנם סוגים של טורבואים ולכן חשוב ביותר להכיר את הסוגים השונים.

  • מגדש: מדובר על מערכת הדוחסת אוויר למנוע המבוסס על אנרגיה המייצרת זרימה של גזי פליטה.
  • סופרצ'ארג'ר: מדובר גם כן על מערכת הדוחסת אוויר למנוע, אך בניגוד לסוג הראשון, האנרגיה המפעילה אותו היא אנרגיה אשר מקורה בכוח מכני אשר מגיע מגל ארכובה.
  • מקביל: טורבו מקביל כולל שתי טורבינות אשר גודלן זהה וכל אחת מהן מספקת אוויר דחוס לצילינדר.
  • טורי: במערכת מסוג זה יש טורבינה קטנה וטורבינה נוספת.

טורבואים – האם לרכוש חדש או משופץ?

אחת ההתלבטויות המעסיקות רבים היא האם לרכוש טורבו חדש או משופץ מבין טורבואים קיימים. כדאי לדעת כי טורבו חדש יספק ביצועים טובים ביותר בהשוואה לטורבו משופץ. עם זאת, כאשר קיימת התלבטות, כדאי להביא בחשבון את העניין הכספי- מכאן, חשוב להביא בחשבון את היתרון ברכישת טורבו משופץ. כאשר אתם בוחרים לרכוש טורבו משופץ, הרי חשוב ביותר לוודא כי השיפוץ מבוצע תוך שימוש באמצעות חלקים איכותיים ביותר.

כיצד תוספת של טורבו מסייעת בשיפור הביצועים של הרכב?

תוספת של טורבו משפרת בצורה משמעותית את הביצועים של הרכב ומגוון סוגי טורבואים מספקים תועלת רבה במיוחד.

  • שיפור ביצועים: בשל הגזים הנפלטים מהמנוע במטרה  לייצר עוד כוח ניתן לראות שיפור בביצועים של המנוע
  • אפשרות של הפחתת צריכת הדלק: מדובר ביתרון משמעותי ביותר, כאשר מדובר בתועלת כלכלית ואקולוגית. רבים מאיתנו מבינים כי המחיר של הדלק גבוה במיוחד ומודעים להשפעה הסביבתית של שימוש בכלי רכב ולכן מדובר ביתרונות משמעותיים ביותר.

חשוב לבצע התאמה לכלי הרכב

במידה והחלטתם להוסיף לרכב שלכם טורבו, הרי חשוב ביותר לבצע התאמה מושלמת לכלי הרכב ולכן חשוב ביותר לבחור במקום מקצועי אשר מקפיד לעשות שימוש בחלקי חילוף מובחרים ביותר. כאשר תגיעו למקום שלנו, תמצאו את חלקי החילוף המובחרים ביותר וכך תבטיחו לעצמכם נהיגה ברמה הגבוהה ביותר.

תוכן עניינים
טורבואים
X

קבלו הצעת מחיר מיידית

דילוג לתוכן