שיפוץ טורבו
כללי

שיפוץ טורבו: החזרת הכוח למנוע

מנועי טורבו הפכו נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות, הן ברכבים פרטיים והן ברכבים מסחריים. טכנולוגיה זו מעניקה יתרונות רבים, כגון שיפור בביצועים, צריכת דלק יעילה

קרא עוד »
בדיקת מגדש טורבו
כללי

בדיקת מגדש טורבו

מגדש טורבו הוא רכיב חיוני במנועי בעירה פנימית רבים, תורם משמעותית לכוח ולביצועים. עם זאת, כמו כל רכיב מכני, גם הוא עלול להתקלקל לאורך זמן.

קרא עוד »

הזמנה אישית / ייבוא אישי למנוע

קניית מנוע חדש לרכב שלכם או ייבוא אישי למנוע יכולה להיות חוויה מרתיעה, עם כל כך הרבה אפשרויות ועלויות שיש לקחת בחשבון. השאלה הכי חשובה להתחיל איתה היא מה אתם צריכים. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון כשמחפשים מנוע חדש הוא האם אתה צריך מנוע מקומי או מנוע מייבוא – כל הפרטים בכתבה הבאה.

מה חשוב לדעת על רכישת מנוע?

רכישת מנוע מייבוא מחייבת אתכם להיות עם היד על הדופק ולבחון מקום מקצועי ובו נערכים טיפולים שונים לרכב כגון טיפול במערכת מיזוג אוויר לרכב וכן החלפת מזרקים לדלק הידועים בשם אינג'קטורים. חשוב ביותר לבחון את סוג המנוע ולבחון את רמת ההספק של המנוע הרצוי, דבר היכול להשפיע על המחיר והביצועים.

קניית מנוע לרכב אינה משימה מסובכת במיוחד. עם זאת, חשוב שתדעו בדיוק מה אתם צריכים כדי שתוכלו לקבל את המוצר הנכון ולהתקין אותו כראוי. הקושי בקניית מנוע לרכב טמון במציאת המנוע המתאים לרכב שלכם. עם כל כך הרבה מנועים לבחירה, זה עשוי להיות קשה לדעת איזה מהם יתאים ביותר לצרכים שלכם. אולי תרצה לדבר עם המכונאי או עם מומחים אחרים לגבי סוג המנוע שיתאים לכם ביותר.

 מה חשוב לדעת על מנוע מיבוא?

מנוע מיבוא נחשב איכותי ביותר והפך לפופולרי בקרב רבים בשל פרמטרים שונים כמו איכות, מחיר וזמינות. מנוע לרכב הניתן לרכישה במוסך מקצועי כולל את כל סוגי הרכבים, לרבות יפני, קוריאני, אירופאי ואמריקאי. מנוע היבוא כולל ק"מ נמוך, שחיקה נמוכה וכן מעברים נקיים של שמן ומים. בעת רכישת מנוע חשוב לבחון את תקינות המזרק לדלק המכונה בשם אינג קטור על מנת להבטיח נסיעה בטוחה.

על חשיבות רכישת מנועים לרכב מייבוא

יש חלקים חיוניים ביותר ברכב כמו גיר לרכב וכן טורבואים המסייעים לפעילות תקינה של הרכב. בבואכם לרכוש מנועים לרכב מייבוא יש לכך יתרונות רבים:

  • היעדר שחיקה: מדינת ישראל נחשבת מדינה חמה ובה הגירים והמנועים עשויים להגיע למצב של שחיקה ולכן רכישה מייבוא יכולה לסייע למצב הרכב.
  • טיפול ברמה גבוהה: נוסף על זאת, מנוע מייבוא מגיע מחו"ל ושם נהוג להשקיע בתרבות הטיפול ברכב ולכן התוצאה היא מנוע איכותי.

עם זאת, בבואכם להגיע למוסך מקצועי אתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי חברה מקצועית תבצע את כל הבדיקות הדרושות על מנת שהמנוע שלכם יעבוד בצורה הטובה ביותר.

  • בדיקות שונות: צוות מקצועי יבצע את כל הבדיקות הדרושות על מנת לוודא את תקינות המנוע, לרבות בדיקת קומפרסיה וכן בדיקת שברים וכן בדיקת מעברים.
  • בדיקת תקינות: יתרה מזאת, צוות מקצועי יבצע את הבדיקות הדרושות כולל בדיקת תקינות.

איך לבחור מוסך לרכב?

בבואכם לבצע הזמנה אישית של מנוע, חשוב ביותר לבחור מוסך לרכב מתאים לצרכים שלכם. במידה ואתם מתגוררים בחולון, הרי בחירת מוסך בחולון תאפשר לכם להגיע למקום במהירות ללא צורך בנסיעה ארוכה. ראוי לבחון את הפרמטרים הבאים טרם ההגעה:

  • מקצועיות: חשוב ביותר לבחון את המקצועיות של המקום ולוודא כי הם מבצעים פעולות שונות בכל הקשור לרכב לרבות שיפוץ אינג'קטורים.
  • המלצות: חשוב ביותר לבחון המלצות שונות של לקוחות אחרים על מנת לוודא כי מדובר במקום איכותי.

ייבוא אישי למנוע – אילו מנועים לרכב מייבוא ניתן לרכוש?

במסגרת הגעה למוסך לצורך טיפול לרכב חשוב ביותר לבחור את המקום האיכותי ביותר ובו ניתן לרכוש מנועים לרכב מיבוא. היום ישנם מספר מנועים שניתן לרכוש וכעת נפרט:

  • מנוע חשמלי: מדובר על שיטת ההנעה המתקדמת ביותר- מדובר על שיטה במסגרתה רוב הכוח של המנוע מצוי בסוללה המותקנת ברכב.
  • פלאג אין היבריד: מדובר על רכב עם מנוע היברידי נטען.
  • מתחת לרכב החשמלי הטהור בשרשרת האבולוציה נמצאת יחידת ההנעה PHEV – פלאג אין היבריד. ובעברית, רכב עם הינע היברידי נטען.
  • מנוע היברידי: מדובר על מנוע הכולל שתי שיטות הינע המבוסס על דלק וחשמל.
  • מנוע בערה פנימית: מדובר על מנוע העובד באמצעות שריפת דלקים בעירוב עם אוויר במטרה לייצר אנרגיה ותנועה.

כדאי לדעת כי יש אפשרות של הזמנה אישית עד חודש ימים.

מה כדאי לדעת לפני ייבוא אישי למנוע?

שיפוץ מנוע הכרחי כי המנוע הגיע לתוחלת החיים שלו. זה לא יכול לתפקד בצורה אופטימלית יותר, והבעלים לא יוכל לבצע עוד שינויים או שיפורים. שיפוץ יכול לעזור להגברת הביצועים והיעילות, כמו גם לחוויית נהיגה טובה יותר בשל מנוע משופץ.

תוכן עניינים
שיפוץ טורבו
כללי

שיפוץ טורבו: החזרת הכוח למנוע

מנועי טורבו הפכו נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות, הן ברכבים פרטיים והן ברכבים מסחריים. טכנולוגיה זו מעניקה יתרונות רבים, כגון שיפור בביצועים, צריכת דלק יעילה

קרא עוד »
בדיקת מגדש טורבו
כללי

בדיקת מגדש טורבו

מגדש טורבו הוא רכיב חיוני במנועי בעירה פנימית רבים, תורם משמעותית לכוח ולביצועים. עם זאת, כמו כל רכיב מכני, גם הוא עלול להתקלקל לאורך זמן.

קרא עוד »
X

קבלו הצעת מחיר מיידית

דילוג לתוכן