מנוע מקרטע
כללי

מנוע מקרטע: אבחון ופתרונות

מנוע מקרטע הוא תופעה שכיחה יחסית ברכבים, שיכולה להעיד על מגוון רחב של בעיות. התופעה מתבטאת ברעידות במנוע, אובדן כוח, קושי בהאצה ובמקרים קיצוניים אף

קרא עוד »

מנועים לרכב מייבוא

המנוע של הרכב לא עובד ואתם שוקלים להחליף מנוע? מנועים לרכב מייבוא נחשבים לפתרון איכותי ביותר. חברה מקצועית בתחום תעמוד לשירותכם ותציע לכם מגוון מנועים מייבוא ברמה האיכותית ביותר. מדוע מנועים מייבוא עדיפים על פני מנועים מקומיים? כל הפרטים בכתבה הבאה.

למה כדאי לרכוש מנועים לרכב מייבוא?

מנועי יבוא הפכו לשם דבר בקרב חברות רבות בשל האיכות, המחיר והזמינות. חברה מקצועית בתחום מייבאת מנועים לכלל סוגי הרכבים, לרבות יפני, קוריאני, אירופאי ועוד. המנועים מגיעים עם ק"מ נמוך, שחיקה נמוכה וכן  מעברים נקיים של שמן ומים. במידה והמנוע של הרכב אינו עובד ואתם מחליטים להחליפו, הרי שוק המנועים מבוסס על ייבוא ממקומות איכותיים. לשאלה מדוע כדאי לבחור באופציה הנ"ל, הנה מספר תשובות:

  • אקלים: בישראל האקלים הינו אקלים חם ברוב ימות השנה והתוצאה היא שחיקה מהירה של הרכב.
  • תרבות טיפולים: תרבות הטיפולים הירודה באה לידי ביטוי בחוסר עקביות בטיפולים וכן מים ושמן אינם איכותיים וכמובן צורת נהיגה.
  • פגיעה של המנוע: במקומות בחו"ל המנוע לא נפגע מבפנים, זאת בניגוד למקומות בישראל בהם המנוע עבר זעזוע.
  • ק"מ גבוהה יותר: מנוע מקומי יהיה בעל ק"מ גבוהה יותר, זאת בהשוואה למנוע מחו"ל שם מחליפים רכבים בתדירות נמוכה יותר.

 מה חשוב להביא בחשבון לפני בחירת מקום המתמחה במנועים מיובאים?

היום ישנם מקומות רבים המתמחים במנועים מייבוא, אך טרם הבחירה חשוב ביותר להביא בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • בדיקה: צוות מקצועי בתחום מבצע בדיקה מקיפה של המנועים באמצעות בדיקת קומפרסיה, בדיקת שברים וכן בדיקת מעברים.
  • תקינות: צוות מקצועי בתחום בודק את התקנות של המנועים על מנת לוודא שלא נגרם להם נזק במטרה לאפשר שביעות רצון לקהל הלקוחות.
  • נסיעת מבחן: חשוב ביותר לבצע נסיעת מבחן במטרה לוודא כי הרכב נוסע כמו שצריך. ההמלצה היא לעשות זאת נסיעת המבחן ביחד עם המתקין על מנת לבחון האם יש בעיה. במידה ויש בעיה, הרי היא תטופל במקום ולא יהיה צורך לחזור למקום לצורך תיקון.
  • יחידה אחת: מקום מקצועי יקפיד להציע לקהל הלקוחות שלו מנוע המגיע בשקית בתור יחידה אחת ולא מנוע הכולל מספר חלקים. מנועים מיבוא צריכים להיות ארוזים בשקית ובמצב מצוין.
  • התקנה: כאשר מדובר על מנוע מייבוא, הרי ההמלצה היא על שירות במקום אחד אשר בקיא בתהליך הייבוא וגם בתהליך ההתקנה. כאשר השירות יהיה במקום אחד לא תמצאו את עצמכם מגיעים במקביל לכמה מקומות וכך תוכלו לחסוך זמן יקר. כאשר הספק מבצע את ההתקנה תהיה לכם אפשרות לדעת כי הוא לוקח אחריות על המנועים שהוא מספק לקהל הלקוחות שלו וכך תהיו רגועים יותר בעת הרכישה ולא תמצאו את עצמכם בלחץ לפני הרכישה, אלא תוכלו להיות רגועים ולדעת כי הגעתם למקום הנכון ביותר.
תוכן עניינים
מנוע מקרטע
כללי

מנוע מקרטע: אבחון ופתרונות

מנוע מקרטע הוא תופעה שכיחה יחסית ברכבים, שיכולה להעיד על מגוון רחב של בעיות. התופעה מתבטאת ברעידות במנוע, אובדן כוח, קושי בהאצה ובמקרים קיצוניים אף

קרא עוד »
X

קבלו הצעת מחיר מיידית

דילוג לתוכן